11,211    14    0  

Kjersti: Peisen eg har etterlyst

 1,943     0
Endelig har eg funne ein peisinnsats som ser ut til å vere sånn som eg vil ha den! Omtrent kvadratisk, og med tre glas-sider! Eg veit at der er andre som har etterlyst dette også, så deler link til Brunner Panorama.

Dei som forhandlar i Norge er Bo Bedre i oslo, men nettsidene deira verkar ikkje å vere oppdaterte. Nokon som veit om dei finst?

Og er det nokon som kjenner Brunner sine omnar? Har aldri høyrt om dei før. Eg anar ingenting om pris og kvalitet.  :-\

   #1
 93     Bergen     0
Fikk store håp når jeg så at akkurat du hadde postet en tråd med det emnet. Og jammen ser det ut til at det er akkurat en sånn peis jeg har lyst på. Til og med størrelsen var perfekt.
Her er hjemmesidene til Bo Bedre: http://www.bobedre.no/
Ser ut til å virke fint for meg.

Gir du en lyd hvis du finner ut noe om pris og frakt fra Oslo?
Jeg har dessverre ikke råd til peis før vi ser hvordan økonomien er når vi blir ferdig med badet.
  (trådstarter)
   #4
 1,943     0
ttm666: kjenner til den ja, men den er for stor for oss! Eg har ringt og høyrt om den er mulig å få mindre, men nei.

Sparkel: takk for prisen; den var pyttelitt i overkant av kva vi tenkte ja  :o

Vurderer å få ein murar/glasmester til å bygge ein for oss; det må da vere mulig? Kanskje det også blir dyrt...
  (trådstarter)
   #6
 1,943     0
Varmen er ikkje så nøye med; vil helst ha ein som ikkje varmar noko særlig  ;D

Rødvinspeis blir det visst kalla. Penger ut vinduet, I know.. men vi skal ha eit veldig tett hus og er nesten mest bekymra for at det skal bli for hett.

Peisen du linkar til Sparkel, er for stor for oss Smile

   #9
 93     Bergen     0
Den siste så bra ut også ja. Men med frakt og montering så blir det nok en dyr affære det også.
   #10
 265     Molde     0

Varmen er ikkje så nøye med; vil helst ha ein som ikkje varmar noko særlig  ;D


Blir det til at du velger denne kommer du i allefall ikke til å fryse, 9 kW.... :-)

Kjersti: Peisen eg har etterlyst - 9 kW.jpg - L A R S
Signatur