54,055    44    6  

Norema Kjøkken: Noen med erfaringer fra denne kjøkkenprodusenten?

 339     Fræna i M & R     0
Er det noen der ute som har norema kjøkken? nytt som gammelt, bare for å høre hvor godt/dårlig det er og om kvaliteten er god.
Hva mener du?

Har egentlig bestemt meg for norema kjøkken, men aldri forsent å snu, ihvertfall ikke enda.
Signatur

ACE
   #1
 38     0
Jeg har vokst opp med Noremakjøkken. Vi bygget vel barndomshjemmet mitt på begynnelsen av 80-tallet, og kjøkkenet står enda. Har god erfaring med kvaliteten. Vi har også garderobeskap fra Norema, og de har holdt helt fint de også. Så det kan anbefales, selv om det gjerne koster litt mer enn de rimeligste. Neste kjøkken jeg skal ha tror jeg blir Kvik, men det er nok mest på grunn av at budsjettet bør være litt nøkternt. Lykke til!
  (trådstarter)
   #2
 339     Fræna i M & R     0
Vi kommer som sagt sikkert til å handle Norema kjøkken pga at det er med i husprisen og visst vi trekker det ut får vi liksom ikke så mye igjen for det. + at vi har funnet et vi er ganske fornøyd med ;D
Signatur
ACE
   #3
 38     0
Sikkert lurt valg. Tror det er det samme med oss dersom vi skal bygge via Boligpartner, de har vel Norema som leverandør. De har mye fint.
   #4
 12     0
vi bygger med Nordbohus, der følger det også med Norema kjøkken og bad i byggesettet, vi har bestemt oss for å trekke det ut og heller ha IkEA!

Men når de trekker ut kjøkken og bad fra byggesettet- får du da mindre enn det en har fått tilbud av hos byggelevrandøren- Nordbohus? Altså hos oss stod tilbud på Norema kjøkken på 36 000 ca, jeg trodde vi "fikk" de til å bruke hos en annen levrandør?? Off, dette må vi undersøke! Kan jo bli et dyrt IkEA kjøkken da :-\
  (trådstarter)
   #5
 339     Fræna i M & R     0
Vi får et kjøkken av en verdi på mellom 75-80 000, men vist vi skulle trekke det ut hadde det bare blitt rundt 35-40 000 vi hadde fått å bruke på noen andre levrandører.

Men vi har satt av ca 110 000 xtra i tillegg til det som er med i pakken, håper det skulle være nokk til kjøkkenet. ;D
Signatur
   #6
 342     0
ja man må regne med at huslevrandørene ihvertfall har 35-40% rabbat på veil priser. Så hvis mann ønsker å trekke ut ett kjøkken så gir ikke huslevrandøren deg penger :)

Vi har lyst på norema men blir vel kvikk kjøkken eller Ikea. Skal sikkert bytte kjøkkenet etter 5 år alikevel
  (trådstarter)
   #7
 339     Fræna i M & R     0

Sikkert lurt valg. Tror det er det samme med oss dersom vi skal bygge via Boligpartner, de har vel Norema som leverandør. De har mye fint.


Visst du finner et hus du liker hos Boligpartner, vil jeg på det sterkeste anbefale de. En helt fabelaktig sørvis, det jeg har opplevd til nå ihvertfall. Virker som de har bra "Goodwill" over hele landet, ettersom jeg har forstått
Signatur

   #9
 3     1
Vi vurderer å bygge hus fra Blockwatne. De stiller med Noremakjøkken som standard. Noen som vet hva denne leveransen inneholder??? Smile
  (trådstarter)
   #10
 339     Fræna i M & R     0
Kommer vell litt ann på huset tenker jeg. men sikkert i fra 35 000 til rundt 80 000(størrelsen på huset teller vell litt inn på hvor stort kjøkken som er inntegnet)

Hvilket hus lurer dere på da?
Signatur