6,456    8    0  

Ny grill

RTv
 918     0
Me skal kjøpa oss ny grill før ferien. Har sett litt på denne.

Får den enda litt billigere enn den er på denne siden. Noken som har erfaringer med denne eller andre? Under 2500kr.
Ny grill - 423300_medium.jpg - RTv

   #1
 738     0
Den vant tv2 testen av griller for ca 3 år siden. Men der testet de ikke Weber grillene. Har vært massse reklamasjoner på de. De er ikke rustfrie, selv om det gjerne kan stå oppgitt. Samt er det mange klager på at fettet renner nedover sidene (skuffen under er ikke helt tett) Dette får en silikon for å fikse selv. Men kan en ha grillen inne om vinteren og ha trekket og beskytte den godt om sommeren, er det en helt grei grill til den prisen. Men Weber er i en annen klasse, om en da er villig til å betale mer. Men jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe den, er egentlig mye grill for pengene.
   #2
 3,704     Ringerike     0
Har hatt Outback (plantasjen) nå i 4 år og den holder fremdeles mål. Den som nå selges har de oppgraderinger jeg også har kjøpt til: poselensbelagte rister. Ser også at den nå er blitt noe mere stabil med kraftigere ramme. Men selvsagt Weber..... men da får en ikke argument for å byttet så ofte  ;D

PS husk trekk hvis den ikke står under tak.
Signatur
   #3
 160     Øygarden     0
Eg har ein slik TRIO/PRIMUS grill som dette her.

Har hatt den i 3 år no og den funkar bra den og vert flittig brukt i sesongen. Mykje grill til prisen.
Min står ute, sånn halvegs under tak, det einaste som rustar er pynteringane til regulatorane, men med litt krompolish forsvinn det.( Trekket blåste vekk fyrste vinteren.

Har ikkje hatt problem med fett som renn utfor trauet. Gløymte å tømma fettkoppen eit par gonger, men har lært no.

Det finst sikkert betre grillar, men ikkje til denne prisen.

Løp og kjøp!!!
RTv
  (trådstarter)
   #6
 918     0
Tenkte eg skulle få kjøpt inn eit trekk til grillen min, men eg har ikkje funnet noken som passe enda. Orginaltrekket ligger i rest, og ingen kan svare på kortid det blir tilsendt. Er det noken som veit om ein nettbutikk som har trekk som passer? Grillen er 140cm bred, 60cm dyp og 120cm høg.
RTv
  (trådstarter)
   #7
 918     0

Samt er det mange klager på at fettet renner nedover sidene (skuffen under er ikke helt tett) Dette får en silikon for å fikse selv.


Etter å ha brukt grillen litt så har me opplevd akuratt det samme.... Fettet renner alle andre plasser enn i skuffen...  :-[ Veit du kor eg skal legge silikon for å forhindre dette? Vil ikkje denne silikonen bli øydelagt pga. varmen?