10,767    12    0  

Fein Multimaster Top

 29     Oslo     0
Har hatt denne i overkant av to år, og den tas _alltid_ frem i forbindelse med prosjekter i heimen. Enten er det en vrien skrue i et hjørne som må kappes, en flis som må skiftes eller en utilgjengelig pussejobb som må gjøres.
Følelsen av å stille kapp-bladet i en obskur vinkel, føre den bak to rør og kappe den "umulige" skruen på 10 sekunder; priceless! Betalte rundt 2300 for denne på jernia i sin tid, nå får man "TOP Plus" til samme pris enkelte steder.
Fein Multimaster Top - Fein Multimaster Top.jpg - runarM

e18
   #1
 571     Rogaland     0
Tips til folk i Stavanger: Top plus er nå for tiden(denne uken?) på tilbud til 1990,- på [s]Monter[/s] ifølge et innstikk i Aftenbladet, gjelder kanskje hele landet?

EDIT: Jeg sa visst feil kjede, se innlegg under, det var BM jeg tenkte på jeg og
Siste redigering: Thursday, January 27, 2011 2:38:19 PM av e18
   #3
 1,016     Hosle     0
Bare vær obs på at det er mange utgaver av multimaster-pakker. Maskinen skal ha hurtigfeste, ikke sekskantskrue. Og sjekk at utstyret som følger med er like omfattende som på bildet ovenfor - ellers er i hvert fall pris-sammenligninger vanskelig.

Dette er problemløseren som du ikke bruker veldig ofte, men som sparer masse tid når man får gjort ting som er umulig med andre verktøy.
   #4
 3,704     Ringerike     0
Har bursdag i morgen så familien har kjøpt en Top Pluss til meg (måtte jo ha noe brukbart, ikke bare 10 pak sokker  ;D ) Hentet nå på Byggmakker for kr: 1990,-.
Signatur
   #5
 570     Askøy-Hordaland     0

Har bursdag i morgen så familien har kjøpt en Top Pluss til meg (måtte jo ha noe brukbart, ikke bare 10 pak sokker  ;D ) Hentet nå på Byggmakker for kr: 1990,-.

Samme her. Fyller år på mandag og samboeren kom hjem med Fein til meg idag:)
   #7
 774     Konnerud i Drammen     0
ser kampanjen varer til i morgen.. og 3 uker i dag til jeg fyller år, så tror jaggu jeg må legge in bursdagsønske i kveld jeg, i håp om å få tillatelse til kjøp i morgen Wink
Signatur

   #8
 774     Konnerud i Drammen     0
Da var feinsaga i hus ;D ;D
var først på en byggmaker hvor han typen sa at kampanjen gikk ut i går, men istedenfor 3700,- Shocked ,så skulle jeg få den for 2500,-..
nei takk sa jeg.

og dro til en annen byggmaker i området, der stod det mange stablet oppå hverandre med reklamen om 1990,-
så da ble det bursdagspresang på forskudd i dag Tongue Tongue
Signatur
   #9
 3     Haugalandet     0
Jeg fikk samme beskjed da jeg spurte på BM i Haugesund i dag; kampanjen gikk ut i går.  :-\
Humøret kom seg da jeg fant den på tilbud til 2000,- på obs bygg.  Grin