11,302    14    1  

Jotun - Drygolin Extrem - ekstremt værbestandig maling!

 1,594     Bergen     0
Bor i Bergen, og skal male huset nå snart. Trenger anbefalinger på produkter, og hvorfor ikke gå for produktet som tittel sier. (ca 1200,- pr.10ltr bøtte) ???
Drygolin Extrem er teknologisk ledende, utviklet ved Jotuns laboratorium i Bergen

Skal male ny enebolig, maskingrunnet kledning fra fabrikk.

Noen som mener noe annet???

Produkt:
http://www.jotun.no/www/no/20020050.nsf?OpenDatabase&db=/www/no/20020051.nsf&v=5552&e=no&c=447F705283E06E43C1256E39004E7508

   #2
 21,481     Enebolig     0
Det står vel endel om dette på forumet fra før av. Drygolin Extreme skal være blant det beste man kan velge. Men det er vel strengt tatt ikke nødvendig dersom man ikke bor værhardt til, da holder det med vanlig Drygolin til halve prisen. Jeg overdimensjonerer alltid og valgte Extreme  Tongue
   #3
 9,677     Kysten     0
Bergen er en våt by, desverre. Jeg valgte denne malingen og angrer ikke på det. Aldri hatt svertesopp i kledningen etter at jeg brukte denne.
  (trådstarter)
   #4
 1,594     Bergen     1
Et kort spørsmål til:

Skal male to strøK. Er det mulig å bruke vanlig Jotun Drygolin på førstre strøker, og så bruke Jotun  Drygolin Extrem på andre/siste strøket?.

Dette for å spare litt kronasje på maling....
   #6
 9,677     Kysten     0

Et kort spørsmål til:

Skal male to strøK. Er det mulig å bruke vanlig Jotun Drygolin på førstre strøker, og så bruke Jotun  Drygolin Extrem på andre/siste strøket?.

Dette for å spare litt kronasje på maling....


Det burde være mulig, men om resultatet blir 100% det samme vet jeg ikke. Du legger igjen en tynner film med extrem med bare ett strøk.

   #8
 602     oppland     0
Den nye ekstremen er ekstra tykk. Ny formel for i år. Med teksen, anbefalt av SINTEF ;D
   #9
 2,044     0
Det er mulig jeg husker feil, men jeg mener det var festet en plate på husveggen på Kråkenes fyr der det stod det var malt med Drygolin Extreme. Holder malinga der, så holder den overalt i Norge. Virkelig værhardt sted. Kanskje en telefon til folka der kunne være noe?
http://www.krakenesfyr.no/
   #10
 2,264     0
Du leker ikke snekker når du bygger trehus på den lokasjonen. Ikke ofte du må ta hensyn til at vann kommer fra alle retninger når du snekrer.