12,353    17    0  

Noen som har erfaring med TopVVS.no

 68     0

Noen som har erfaring med produktene soom Top VVS selger?

Ser ut til å være bra priser, men er kvaliteten ok?

Signatur

   #1
 163     0
Hei!
Vi skal komme i gang med hus prosjektet vårt og den sammen heng jeg lurer på om noen av dere har erfaring med tilbudet på Vannbåren fra TopVVS (www.topvvs.no)?
   #2
 837     0
Er det noen som vet hvilke produsenter TopVVS bruker? Noen som har handlet der?
Hva med prosjektering hvis du handler hos TopVVS? Er de behjelpelig med å finne ut hvilket utstyr du trenger og hvordan det skal kobles sammen?

Ser billig ut, i forhold til det rørleggeren min har antydet.
   #3
 276     0
Jeg får gulvvarmeopplegget levert av toppvvs. De tar seg også av prosjektering og innstallering. Anlegget er ikke ferdig ennå, men jeg har ikke noe å utsette på leverandøren så langt. Jeg valgte toppvvs fordi det ble en god del billigere. Jeg hentet selv utstyret fra grossist og fikk vite der at toppvvs brukte samme leverandører/varer som andre rørleggerbedrifter. Opplegget mitt minus varmepumpe kommer på ca 90 000 for omlag 180 kvm ferdig montert. En halvpart i støp og den andre halvparten i orkla thermogulv (kommer i tillegg). Det med thermogulv var min egen ide etter tips her på forummet. Jeg erstattet tradisjonelt undergulv med orkla thermogulv (26 mm tykt). Ble en del billigere enn å legge enda et gulv for rørene (spaltegulv el.lign.).
   #5
 187     0
Er det noen som vet hva slags merke de fører? er litt skeptisk til å slenge no billiggreier i gulvet siden det skal støypes ned....
taz
   #6
 3,840     Haugesund     0
Alle Pex rør er laget etter samme standard, og metode. Det er ikke mulig å lage dette på andre måter, slik at alle rørene er av samme kvalitet, uavhengig produsent. Dessuten er det bare 3-4 produsenter, og de er STORE... Men Pex kommer til å forsvinne... PERT er det overtagende.
Signatur

taz
   #10
 3,840     Haugesund     0

resten av denne 95 m2-pakka deres da? er jo mye styring og greier med her ser jeg...

Nå vet ikke jeg hvilket merke denne styringen er av. Men hvis vi antar at styringen koster 8000,-, vil meterprisen bli 25,- Ikke særlig billig.
(95m²*3,3m/m² v/c-c300mm=315m)
Signatur