12,528    10    0  

DeWALT DW907 oppladbar drill (12V)

 15     0
Har hatt denne drillen en stund nå og brukt den til ganske mye forskjellig arbeid.

Den har 2 1,3 Ah batterier med 1 times oppladningstid. Slik lader du det ene batterier mens du jobber med det andre. Har enda ikke måttet stoppe arbeidet.

Drillen har to gir og mer enn nok krefter til mitt bruk. Den skrur 160 mm treskruer helt inn uten problem.

Den er forholdsvis liten og lett og det følger med en grei koffert. Det følger ikke med bits. Har desverre ikke boret så mye med den annet enn i tre. Det var selvfølgelig ikke noe problem.

Drillen føles solid og man får straks følelsen av at dette er kvalitet når du holder den.
Anbefales.
DeWALT DW907 oppladbar drill (12V) - DW907K2.jpg - Mr Tucker

   #1
 899     Bergen     0
Har hatt 3 slike.....

Synes levetiden på batteriene er noe kort. Etter ca 1 år er batteriene merkbart dårligere...
   #2
 62     Østfold     0
Har hatt en i ca 2 år. Fornøyd med denne, liten og kraftig nok til de fleste oppgaver. Men nå er batteriene så dårlig at jeg må lade etter 10 skruer... Den er mye brukt, men må vel bytte den ut snart  ::)
slt
   #3
 699     0
I motsetning til en del andre merker jeg har prøvd, var det ytterst kort levetid på batteriene på denne.
Holdt i 1-2 år, og knalldyre å skifte.
Hadde en lang krangel med leverandøren, de sendte drill/batterier tilbake to ganger før jeg til slutt fikk kranglet meg til nye batterier, men den satt langt inne og det tok 4 mnd.
Butikken (OBS bygg) der jeg kjøpte drillen innrømmet motvillig at de hadde hatt svært mange reklamasjoner på nettopp denne typen.
Ville nok gått for et annet merke.
   #5
 899     Bergen     0
Uorginalt 3 Ah batteri 519,- hos Adem.no, 698,- hos altitec.no

Orginal 2,4 Ah 830,-

Ny drill med to batterier 1,3 Ah 698,- - 998,-

Lenge leve bruk og kast....
   #6
 16     norge     0
Dewalt gjør egentli en generaltabbe ved  å merke denne drillen med Dewalt å ikke Black and Decker.
Denne drillen er milevis bak samtlige andre Dewalt driller , noe som tydli gjennspeiles i prisen!
bex
   #7
 4,293     Østlandet     0

Dewalt gjør egentli en generaltabbe ved  å merke denne drillen med Dewalt å ikke Black and Decker.
Denne drillen er milevis bak samtlige andre Dewalt driller , noe som tydli gjennspeiles i prisen!


grattis, du kåres herved til mnd`ens grav skjender, over et halvt år etter sin død er ikke ille
Signatur

   #8
 16     norge     0
Beklager  ;D Men denne selges forsatt!
Så ikke datoen på inlegget noe jeg kan beklage.
Poenget mitt var barre at dette ikke burde kalles enn "proff" drill noe Dewalt vist nok skal utgi seg for å være.
   #9
 969     0
Poenget mitt var barre at dette ikke burde kalles enn "proff" drill noe Dewalt vist nok skal utgi seg for å være.


Nå står det ikke at dette er en proff maskin inne på Dewalt sin nett side .Til hobby bruk er denne helt ok men bruker du batteri maskin mye så er nok en av XRP maskinene tingen å kjøpe.
DeWALT DW907 oppladbar drill (12V) - 566684_DC940KB_3.jpg - opp56
Signatur
   #10
 16     norge     0

Poenget mitt var barre at dette ikke burde kalles enn "proff" drill noe Dewalt vist nok skal utgi seg for å være.


Nå står det ikke at dette er en proff maskin inne på Dewalt sin nett side .Til hobby bruk er denne helt ok men bruker du batteri maskin mye så er nok en av XRP maskinene tingen å kjøpe.


Dewalt/Black and Decker , Proff/Hobby
Xrp'en er go knall , de så kalte kompakt modellene til dewalt er også meget bra.
F.eks DC722/727KL med og uten slag, scorer vannvittig høyt på dreiemoment samlignet med konkurenter og  de "nye" Li-ion batteriene har jeg god erfaring med.