31,016    53    0  

Svedbergs Cube

 473     Sola     0
Hei. Vi har nå funnet ut at det (for oss) fineste dusjkabinettet for plassering på rettvegg er Svedbergs Cube 90x90.

Men det er dyrt.... 22.680,- koster det på absolutt alle bademiljø-forretningene jeg har kontaktet. Jeg har heller ikke funnet noen andre som fører Svedbergs.

Jeg synes 22.680 er litt vel mye å bruke på et dusjkabinett uten noe tilleggsutstyr - så spørsmålet er:

Er det noen der ute som vet andre kjeder som selger svedbergs? Og/eller noen som kanskje kjører kampanje?

taz
   #1
 3,840     Haugesund     0
Antar det var denne du mente ?
Det er jo også i SEK så SEK 18690:- skulle vel bli NOK 17522,- + frakt.

Signatur
   #2
 141     0
Tor-Inge: Ja, det var det jeg var redd for: At dette var lovlig dyrt!!  :o
Blir fort sprengt budsjett om en skal hive seg på sånt.
Fint at du sjekka dette, så slapp jeg å gjøre det  ;D
  (trådstarter)
   #3
 473     Sola     0
Nøyaktig den ja. Jeg kunne kanskje få 10% på en butikk, men fortsatt noe dyrt for et dusjkabinett.
   #4
 128     0
Svebergs Cube er verd pengene tror jeg! Den er råstilig!

Det er forferdelig trist at det kun er Bademiljø som får selge Sveberg i Norge!!!
Bademiljø hadde ikke sjans til å gi oss tilbud engang - for mye å gjøre og mer penger å tjene på rehabiliteringsjobber tror jeg...
Synd, for vi ville hatt alt fra Sveberg!
Siste redigering: Friday, February 8, 2008 7:27:15 AM av HEBESI
Signatur
   #5
 2,172     Oslo     0
Sjå her!

Bademiljø hadde faktisk ikke tid til å selge dette kabinettet til oss heller.
Jeg sendte kona til Sverige for å kjøpe denne.

Hun kom tilbake med kabibnettet og en faktura på ca. 17.000 svenske dollar  ;D

Edit: I vårt nye hus skal vi ha samme Cube, men i formatet ca. 90x120 for montering på rett vegg  ;D
   #6
 22     Horten     0
Cube er et råstilig dusjkabinett. Et helt annet design enn det alle andre har.
Ang at Bademiljø er ene forhandler i Norge er BRA. Comfort har jo Vedum.....
Eneste jeg vet er at det har vært Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang levering på Cube kabinettene fra Svedbergs til Bademiljø. Vet om folk som drar til Sverige og får det med engang(lager hos butikk) eller kanskje må vente i 1 uke.
Bademiljø har ventet opptil 18 uker på dette, så kan skjønne de som ikke "hadde tid" til å selge det.....
   #7
 2,172     Oslo     0
I vårt tilfelle hadde de ikke tid til å gi pris på to komplette bad til vårt nye hus. De er så opptatt med å renovere gamle møkkabad i Oslo og tjener grisefett på det.

Jeg spurte om de bare kunne bestille 2 stk Cube (til en kompis + meg selv) som jeg betalte full pris for og bare hentet på lageret - men neida! Hadde ikek tid til å bestille for meg...

Mitt råd:

Ring til en rørlegger rett over grensen og bestill Cube. Etter MAX 14 dager er det bare å hente i butikken. God service får du også! Det har bademiljø og Comfort kjeden i Norge glemt hva er.

taz
   #8
 3,840     Haugesund     0

Sjå her!

Bademiljø hadde faktisk ikke tid til å selge dette kabinettet til oss heller.
Jeg sendte kona til Sverige for å kjøpe denne.

Hun kom tilbake med kabibnettet og en faktura på ca. 17.000 svenske dollar  ;D

Edit: I vårt nye hus skal vi ha samme Cube, men i formatet ca. 90x120 for montering på rett vegg  ;D


Antar kona stoppet på grensa og fortollet det i samme slengen ;D
Signatur