15,916    6    0  

Ferdighus A/S Sørreisa priser og tilbud

 5,112     Troms     0
Har fått tilbud på hus idag og det er etter hva jeg kan se svært dårlig og dyrt for en lav standard. I tillegg låses man til deres underleverandører og på VVS er dette firma ufattelig dyrt.

Jeg vil derfor advare om deres prispolitikk hvis noen her inne skal bygge med Ferdighus A/S i Sørreisa. Jeg kan legge ut pristilbudet jeg fikk i dag så kan dere jo vurdere selv....
Signatur

  (trådstarter)
   #2
 5,112     Troms     0
Her oppe er det dessverre svært mange tomter som selges med byggeklausuler og med få aktører på markedet så skal jeg love deg at de vet å utnytte dette. Det som sjokkerer mest er at Ferdighus A/S tar 200 000 mer enn konkurrenten 5 mil unna gjør for nøyaktig samme huset. Med den forskjell at Ferdighus A/S har en dårligere standard i sin std leveransebeskrivelse. Bare sjekk deres priser og std leveransebeskrivelse sammenfattet mot den sentrale hos Byggmann.no. Jeg har lagt ut deres priser  her.
Signatur
  (trådstarter)
   #3
 5,112     Troms     0
Fått pristilbud på Byggmannhus fra antakelig Norges dyreste aktør på markedet. De oppgir ikke en eneste spesifisert pris, det er ikke deres politikk. Selgeren sier at det er jo kun totalprisen som er interessant for meg som kunde......har du hørt på makan til tull?

Utspekulert og lite konstruktivt for oss selvbyggere. Jeg akter ikke bygge med disse og anbefaler ikke andre i nordnorge å gjøre dette heller.

Signatur
XYZ
   #6
 71     0
Byggebob, jeg har selv sett på ferdighus sine hus typer og slo det fra meg. Nå blir det heller systemhus tror jeg. Jeg er byggeklar i løpet av våren hvis alt går greit.
Systemhus = Byggkjøp