#51
 428     Dal     0

Jeg er ikke enig med deg. Kjøper du kjøkkeninnredning leveres alt ferdig kappet


Hver gang jeg har fått levert kjøkken, så har lyslister og gesims lister måtte kappes.. Sokler må kappes, og det levers med foringer som må kappes mot vegg (Norema f.eks.).  Skal man få noe sånt til å passe 100% er det nesten nødvendig å gjøre småjusteringer.. 

   #52
 288     Telemark     0
Vi bestilte skreddersydd garderobe fra GM, og alt kom ferdig tilpasset i akkurat riktig mål, dører og skinner, var bare å sette på plass.
Vi er iallefall fornøyd med dem, selv om de alltid har tilbud, men sånn er jo mange bransjer blitt, nye kampanjer hver uke fra elkjøp, Lefdal, klesbutikker, matbutikker, byggevarehus, alltid tilbud..

Handlet hos GM Skien
   #53
 428     Dal     0

Vi bestilte skreddersydd garderobe fra GM, og alt kom ferdig tilpasset i akkurat riktig mål, dører og skinner, var bare å sette på plass.
Vi er iallefall fornøyd med dem, selv om de alltid har tilbud, men sånn er jo mange bransjer blitt, nye kampanjer hver uke fra elkjøp, Lefdal, klesbutikker, matbutikker, byggevarehus, alltid tilbud..

Handlet hos GM Skien


Det er Thea innredningen folk gnåler over at de må kappe, og den har de liggende på lager lokalt hos butikkene. Dører og skinner blir produsert på etter mål på fabrikken.. Skal man ha litt sånn innredning er det bare å stikke innom butikken, så får du det med en gang...
   #54
 493     Bærum     0
Bestiller man skreddersydd skal man få skreddersydd.

Det viser seg at de kan kappe på lageret og, men det koster noen hundre kroner per kapp. Dvs. Skal du kutte bredde og dypbde blir det noen hundre + noen hundre kroner ekstra per fjøl.
   #55
 1     0
I used GarderobeMannen recently and I´m totally disappointed. The company has an "amateurish" way of creating wardrobes and its really far from being "custom". First they took wrong measures and built the wardrobe wrongly... secondly, I ordered "soft stoppers" for the doors, but apparently a client needs to say the exact number of soft stoppers we want, otherwise they will put only on some doors and then ask more 990kr for an extra. Finally, since they took wrong measures, they had to shrink parts of the drawers from 70cm to 45cm, in compensation, they returned money to me. Guess how much? 80kr... ridiculous.
   #56
 1     2
Styr unna! Mest useriøse firma jeg har opplevd. Må betale alt på forhånd men står nå med halvferdige skap og de aner ikke når resten av delene kommer på lager. Delene har de manglet siden juni, uten å opplyse kundene om det. Vi ble ringt dagen før montering med beskjed om at halve skapene mangler. Elendig kundeservice. Ingen kompensasjon. Vi må bare vente på å kanskje få de 21 skuffene vi mangler en dag...
   #57
 1     2
Dette er tydeligvis noe som går igjen.
Hadde besøk/befaring av selger 3/9-2019 og aksepterte et tilbud på to små mål tegnede garderober, ble informert om 10 ukers levering, noe som vi syntes er lenge, men aksepterte det. Betalte hele fakturaen med en gang.
Purret opp i begynnelsen av November etter ca. 11-12 uker ingen svar, purret igjen et par uker senere og fikk beskjed om at det var forsinkelser.
Siste purring , eller faktisk innsendt klage var 8. januar, da fikk vi svar, men ikke noe vedrørende varene, for før de sjekket varene måtte de sjekke om vi kunne få montør????
Etter mye om å men ble vi bedt om å ringe montør selv og avtale tid, etter litt frem og tilbake fikk vi tak i en hyggelig kar som avtalte å komme 16. Januar.
Vi ga selv beskjed til kontaktpersonen i butikken vi har kjøpt igjennom, og fikk etterhvert også beskjed om at våre varer var ankommet Deres lager.
YES!!! Etter 4,5 måneder så dukker sakene opp, blir flott med nye garderober i vår nye leilighet, tenkte vi.
Montør dukker opp som avtalt, meget hyggelig kar, og må dessverre meddele at han hadde noen dårlige beskjeder å gi, og det var at sidevegger, toppvegg og dører til det største garderobeskapet ikke var å finne på lageret, kun innredningen. men vårt entre garderobeskap var komplett levert så det skulle gå i orden.
Så etter noen timers effektiv arbeid hadde vi fått et flott garderobeskap i entre, og kun en innredning med en provisorisk endevegg i vår hoved garderobe. Montør beklaget selvfølgelig, men kan jo ikke noe for dette.
Så starter en ny runde med butikken og flere ansatte ettersom hvem som var på jobb eller hvem som telefonen ble satt videre til.
Etter hvert ble tonen fra vår side relativt krass, men ingen varer ble funnet eller fremskaffet. Etterhvert fikk vi et tilbud på 10% avslag etter noe de kalte for 3. gangs forsinkelse, og beskjed om at ny dato vil bli gitt når manglende deler var ankommet lageret., dette var 16. Januar.
Siden vi er redde for å bli glemt, har vi sendt purringer med jevne mellom rom, og i dag 5. Februar kl. 07:11 AM fikk vi siste oppdatering som lyder som følger:
Hei
Jeg har etterlyst sideveggen som mangler fra fabrikken. Dette skal vær i produksjon. Så jeg håper dette snart kommer til lager.
Beklager det beklager sent svar og tiden dette tar.
Med vennlig hilsen
XXXXX

Det vil jo faktisk si at våre manglende deler faktisk ikke har blitt produsert pr. dags dato!

Garderobe mannen er noe man bør holde seg langt unna!