#91
 159     0
Jeg kjøpte ei Dewalt Stikksag fra ProHandel for en liten stund tilbake. Tok 4 dager fra bestilling til den var kommet i posten.

Flott butikk spør du meg, litt kjedelig at det ikke er mulig med VISA betaling, men mener på at det var på vei.

   #92
 381     Noruega     0
Vel, et internetbasert selskap som ikke svarer på epost etter 1 uke, kan ikke tolkes som en seriøs aktør. Når de attpåtil ikke svarer på telefon, blir det hele latterlig etter min mening.
   #94
 6,009     Finnmark     0

kredittkortbetaling er nok et must for slike større beløp.


Kan jo dumpe mitt innlegg fra juni......så nå har jeg sagt dette 4 ganger!!
Regner med at ikke alle nye brukere leser hele tråden!
Kan være viktig info ved garanti/ reklamasjoner.....at man kjøper fra samme firma( og ikke betaler til ett annet). I følge dette firmaet holdt de på å ordne dette i februar 2014......vet ikke hva som er på plass nå. siden jeg selv styrer unna slike firmaer 8)

"En nettbutikk bør ha moderne betalingsløsninger....
Syns ikke forskuddsbetaling hører hjemme i 2014, dessuten er firma som bruker to orgnr ikke spesielt betryggende....."
Signatur
   #95
 10,486     Akershus     0

Kan jo dumpe mitt innlegg fra juni......så nå har jeg sagt dette 4 ganger!!


Ja, hvorfor legger du ikke bare inn en autoreply en gang i måneden eller så? Viktig at alle får med seg at du er kritisk til firma uten kortbetaling.


At det ikke kommer svar på mail i løpet av en uke er selvsagt for dårlig, men det er ingen grunn til å være engstelig for å bli svindlet av prohandel.
Signatur
   #96
 4,193     0
Kortbetaling er jo noe som driver kostnadene for en webshop og disse kostnadene havner jo til slutt på forbrukeren.

Tror et tall på 3% av alle salg er riktig ballpark - skjønner at enkelte nettbutikker velger å unngå denne ekstrakostnaden for å holde prisene nede. Samtidig er det jo ingenting som hindrer oss i å bruke postoppkrav om man ikke stoler på sjappa, det gir vel omtrent samme kostnad som korthandel.

Det som bekymrer meg med Prohandel er at de ikke alltid svarer på mail i rimelig tid, det er plagsomt når jeg vil bestille - men litt mer skummelt om man evt må reklamere på noe.
   #97
 131     Harstad     0
ligger vel rundt 2% men omsetningen øker dramatisk om man tar kredittkort så....

   #98
 3,277     I huset mitt     0
Mener å ha vært borti at denne prosenten avhenger av hvor fort brukerstedet ønsker pengene fra kredittkortselskapet. Høyest prosent om man ønsker pengene innen en uke, lavest om man kan vente eks 6 uker.

Har kun gode erfaringer fra Prohandel, fått svar på mail innen 2t, flotte priser, glittrende service med henting på ettermiddag/kveld.
   #99
 413     kløfta     0
feilbestilte en drill.

den kom kjapt, og sendte straks tilbake, ordnet opp enkelt med returskjema.

ingen negative hendelser akkurat slik det bør være.
   #100
 3     0
Hei igjen forumbrukere.


Begynner med å takke for all interessen det er rundt prohandel.no .

At UWSCSI ikke har fått varen innen rimelig tid, og ikke svar på tidligere henvendelser beklager jeg. Det var en vare jeg var utsolgt for, og jeg ventet svar fra leverandør på leveringsdato. At kunden ikke fikk nødvendig informasjon om progresjonen er en glipp fra min side. Dette skal ikke skje og er selvsagt sterkt beklagelig.  Kan nevne at UWSCSI sin ordre er nå tatt hånd om.
At dette er et forsøk på svindel eller annet lureri avviser jeg på det sterkeste.

Ja det stemmer finnmark4ever. Det går fortsatt i forskudd/postoppkrav ved sending, men slik jeg skrev tidligere så var jeg i selskapsbytte fra ENK til AS. Denne omdannelsen er nå ferdig, og all fakturering går via Prohandel AS som er mva registrert.

Håper dette var noe oppklarende.