#11
 11     0
For å skifte ut de bordene det gjelder måtte vi ha tatt opp hele parketten, så det er ikke aktuelt. Vi tenker å legge nytt gulv heller, Pergo laminat. Men syns de bør opplyse om hvor raskt parketten vi har blir stygg til de som kjøper den. Se bildet.


Her er det tydelig avvik i parketten. Dette er en produksjonsfeil med produktet og dermed kan du kreve reklamasjon hos butikken som solgte det, uavhengig av produsentens garanti.

Selgerne gjør et stort poeng utav at hele gulvet bør være av samme produksjon, og siden en så stor del av gulvet tilsynelatende har mangler så bør du kreve nytt gulv. Det er ikke sikkert at du kan kreve å få det lagt på nytt.

Hvis butikken er vanskelig, så bør du sende et skriftlig reklamasjonskrav.

   #12
 3,234     Vestfold     0
Her er jeg enig i produksjonsfeil, eller ulikheter i forskjellige partier. Feilen er ikke i et bestemt område, men er forskjell fra bord til bord.
   #13
 3,083     Gol     0
Ser nesten ut som noen bord er med klar lakk og noen er med hvitpiggmentert lakk...
Signatur
hro
   #14
 1,574     Trondheim     0
Legger til grunn at du har lagt bordene fortløpende etterhvert som de kommer ut av pakka. Skal vilkåret for reklamasjon være tilstede, må du positivt bevise at det ikke var mulig å se forskjell på bordene ved legging.

Har du bilde fra (ferdig)legging og tilsvarende fra nå, burde Obs akseptere en reklamasjon uten noe spørsmål. Husk at det er jo kundene som er eierne av Coopen Smile

Lykke til
Signatur