#21
 4     Sørum     0
Jøsses dette var da voldsomt!

Begrepene "rimelig tid" til å rette opp en feil, og "vesentlig forsinkelse" på varer varierer voldsomt, og er gjerne knyttet til produktets pris og tilgjengelighet. Så vidt jeg vet lagerfører ikke JKE hvitevarer, så hvis forsinkelsen er fra produsentens side er det ikke mye å få gjort. Min erfaring fra 15 år i butikkbransjen tilsier at du kommer veldig mye lenger med en vennlig innstilling, enn med bastante krav om kompensasjon eller heving av kjøp. Er mye lettere å smile seg til et prisavslag, enn å kjefte seg til det. ;)
Helt enig i at et par av svarene ikke var særlig serviceminded, men som nevnt tidligere her; en sak har ofte to sider.

Har bestilt kjøkken fra JKE på Åråsen nå, ingenting å utsette på servicen så langt, bare blide hyggelige og hjelpsomme folk. Smile Kjenner ganske mange som har bestilt kjøkken der tidligere også, og har aldri hørt noe negativt.

Håper du ble fornøyd med sluttresultatet  Smile