(trådstarter)
   #21
 745     Sponvika     0
Antennemontøren hadde et spesialnummer til Riks-tv som de ikke svarte på, men etter en kopp kaffe så var alt ok.

   #22
 2,779     0
RiksTV og CanalDigital-satelitt har definitivt ikke noen returkanal.

Trengs vel ikke noen returkanal for at kortet skal la være å oppdatere seg neste måned om det har gått glipp av denne månedens oppdatering. Blir samme prinsipp som i "incremental backup" ved sikkerhetskopiering, slik at hver kort-oppdatering er nødvendig. http://en.wikipedia.org/wiki/Incremental_backup

Men om de faktisk _gjør_ det (slutter å oppdatere seg) er en annen sak...
HSt
   #23
 36,582     Lillestrøm kommune     0
Dekoder/kortleser er normalt satt opp til å autoregisstrere seg (parre seg med kortet)hvis den registreres en måned(eller 2?) etter salg. Derfor kan en spare en telefon til kundeservice ved å få den i gang etter ikke alt for lang tid etter kjøp. Vi har hatt aktiveringstelefon når vi kommer til sommerhytte etter tv-fri hytte i 9mnd. Virker egentlig ikke som alle på kundeservice skjønner dette parringsproblemet.