(trådstarter)
   #21
 135     0
Monter har jeg ikke i nærheten, så det er uaktuelt. Får nok lånt meg en sag hvis det kniper om, men synes uansett at det er for drøyt å vente i 2 måneder på rep av sagen..

  (trådstarter)
   #22
 135     0
Passert uke 8 uten noen sag.. Bosch svarer meg ikke på mine henvendelser til deres kundeservice.. Lite imponerende..
   #24
 6,009     Finnmark     0
Butikken må jo kunne skjære gjennom og løse dette for deg.....
.........men nå er jo ikke alle butikker like oppegående når det gjelder kundeservice  Shocked
Signatur
   #25
 836     Østfold     0
Dette er jo helt uholdbart. Har du gått til sjefen i butikken? Dette må jo være pinlig, og en med litt myndighet burde kunne skjære igjennom å løse dette på stående fot.

Har selv hatt god erfaring med å "løfte det opp" til daglig leder etter at tålmodigheten tok slutt (annen type sak, men hos byggevarekjede). Daglig leder tok en kostnad på 16000,- ca 30 sekunder etter at jeg hadde forklart hva jeg slet av feilleveranser og kostnader knyttet til dette).
Signatur
  (trådstarter)
   #26
 135     0
Skal ringe de i morgen å gi uttrykk for at dette er uakseptabelt. Så får jeg høre hva de sier.. Det som også er rart i mine øyne er at Bosch kundeservice ikke har svart på noen av mine 3 henvendelser på mail i denne perioden!

  (trådstarter)
   #28
 135     0
Bor 3 mil fra forhandler, og jobber ytterligere 3 mil derfra.. Gikk på ukesvakt i dag, så personlig toppmøte er ikke mulig..
  (trådstarter)
   #30
 135     0
Mye stress i dag, så fikk ikke ringt.. Skal oppdatere dere i morgen tidlig.. Smile