Til trådstarter: Du sier at 120cm er feil høyde, men hvilken høyde vil du ha på dusjarmaturet ditt?
Hei, Tja 120cm ser ihvertfall helt feil ut. Jeg snakket med rørlegger i morges og han var en utrolig hyggelig og serviceinnstilt kar (fra Mercur) han ordnet straks så jeg fikk blandebatteriet i ønsket høyde. Satt det rett under borden. Så røruttaket ligger da på ca 107cm eller så. Så mye riktigere ut da!! Rørlegger skulle dessuten ordne med flislegger slik at den gjennomhullede flisa ble byttet.
Har selv jobbet som tekniker og med salg i mange år, og må bare si en ting at kundebehandling og respekt for kunden er ALT! Dessuten gjør det dagen mye hyggeligere for både kunde og tjenesteyter. Ryktet man får når man gir god service er gull verdt. Synd at det er så mange som ikke skjønner det.
Ztil: Det er ikke lett å vite hva en kunde ønsker når han ikke spesifiserer hva han vil ha. Da er det lett å ty til "standardløsninger". Kommunikasjon går begge veier. I ditt tilfelle ordnet det seg.
(Hva som er standard eller ser mongo ut kan andre diskutere)
Enig med Geir her... Det er svært sjelden man som rørlegger får vite hva som kommer på vegger osv når rørene legges. Rett og slett fordi kunden ikke har bestemt seg ennå.
Så da monterer man selvsagt i standard høyde.
Rævva kundeservice er det ikke. Det er å gjøre jobben sånn den skal gjøres. Rørlegger kan heller ikke bruke tiden på å spørre om alle mulige eventuelle spesial-løsninger som kanskje kan dukke opp. Har man tenkt å gå for løsninger som er utenom det vanlige så er det kunde eller eventuell byggeleder som må formidle det til dem som skal gjøre jobben. Og det på et tidlig tidspunkt.
Men dette har jo ikke så mye med denne saken å gjøre. At han har montert batteriet oppå borden når det blir brukt utenpåliggende rør er i mine øyne helt fjernt. Og hvertfall når borden er i den høyden. Bra han ordnet opp.. Får håpe de klarer å bytte flisen uten å ødelegge membranen.
Hei, Tja 120cm ser ihvertfall helt feil ut.
Jeg snakket med rørlegger i morges og han var en utrolig hyggelig og serviceinnstilt kar
Har selv jobbet som tekniker og med salg i mange år, og må bare si en ting at kundebehandling og respekt for kunden er ALT! Dessuten gjør det dagen mye hyggeligere for både kunde og tjenesteyter. Ryktet man får når man gir god service er gull verdt. Synd at det er så mange som ikke skjønner det.
(Hva som er standard eller ser mongo ut kan andre diskutere)
Det er svært sjelden man som rørlegger får vite hva som kommer på vegger osv når rørene legges. Rett og slett fordi kunden ikke har bestemt seg ennå.
Så da monterer man selvsagt i standard høyde.
Rævva kundeservice er det ikke. Det er å gjøre jobben sånn den skal gjøres.
Rørlegger kan heller ikke bruke tiden på å spørre om alle mulige eventuelle spesial-løsninger som kanskje kan dukke opp. Har man tenkt å gå for løsninger som er utenom det vanlige så er det kunde eller eventuell byggeleder som må formidle det til dem som skal gjøre jobben. Og det på et tidlig tidspunkt.
Men dette har jo ikke så mye med denne saken å gjøre. At han har montert batteriet oppå borden når det blir brukt utenpåliggende rør er i mine øyne helt fjernt.
Og hvertfall når borden er i den høyden.
Bra han ordnet opp.. Får håpe de klarer å bytte flisen uten å ødelegge membranen.