Tja. Det er skrevet ut en avviksmelding, det er oppstått en digital sak i systemet. Hvem har ankedning til å lukke saken? På hvilket grunnlag? Det eneste fornuftige ville vært at DLE på stedet instruerte kunden om å frakoble og forklarte hvorfor. Dette uten å etablere en avviksmelding.
Jeg så i nettavis at de skrev avvik på en 1 til 4 uttaks skjøteledning det skulle kun være for midlertidig bruk
Fra kontormiljø et vi vant til at en 4 eller 6 veis er ok så lenge de ikke kobles etter hverandre (og så kan det hende at kvaliteten på de vi bruker er litt høyere enn vanlig billigste type)
Da får en vel anmerkning for en pop-up i kjøkkenbenken også? Selges av Elektroimportøren.
På Fornebu bygde Telenor kontorplasser for 7000 arbeidstakere, alle med skjøteledning opp til fordelingskontakt på skrivebordskanten. Flyttet du på skrivebordet så røsket du fort i ledningen. Andre DLE folk aksepterer grenkontakter bak TV og under skrivebord.
Et godt råd er å nappe ut alt av skjøteledninger til de har vært der, så er det ingenting å diskutere.
Det eneste fornuftige ville vært at DLE på stedet instruerte kunden om å frakoble og forklarte hvorfor. Dette uten å etablere en avviksmelding.
Fra kontormiljø et vi vant til at en 4 eller 6 veis er ok så lenge de ikke kobles etter hverandre (og så kan det hende at kvaliteten på de vi bruker er litt høyere enn vanlig billigste type)
På Fornebu bygde Telenor kontorplasser for 7000 arbeidstakere, alle med skjøteledning opp til fordelingskontakt på skrivebordskanten. Flyttet du på skrivebordet så røsket du fort i ledningen.
Andre DLE folk aksepterer grenkontakter bak TV og under skrivebord.
Et godt råd er å nappe ut alt av skjøteledninger til de har vært der, så er det ingenting å diskutere.