#651
 301     0
Jeg har nå vært en kjempefornøyd kunde, så ble jeg en kjempe misfornøyd kunde og så når Gorm ringte i dag ble jeg en kjempefornøyd kunde igjen.
Vet ikke hva det var som skulle til i denne saken, men Dorch & Danola har ryddet opp i saken og skal sende nye varer over i løpet av neste uke. Det trengtes kanskje bare rett mann rett sted til rett tid?
Siste kommunikasjonen jeg fikk fra de ulike partene indikerte nemlig at "her var det ikke mer å hente"

Takk igjen Gorm, Jeg kommer gjerne igjen til butikken deres for Festool, det har jeg funnet ut jeg skal fortsette med.

Kuttet litt plater med dykksagen, kuttene var veldig flotte, skinnen enkel å plassere og støvoppsamling perfekt.
Nå er det bare å vente på neste ladning verktøy kommer og planlegge videre utvidelse av verktøyparken.

Det kostet en del å betale denne sendingen med kort, jeg pleier alltid bruke kort eller paypal.
Kanskje D&D kan benytte Paypal også i fremtiden, jeg er usikker på hva transaksjonskostnadene er der.
Å overføre via bank fungerer greit men IBAN/SWIFT er forvirrende og vanskelig til tider og det er ikke alltid like lett å følge med på når penger faktisk er overført.

Har noen shippet 3meter skinne fra danmark til norge forresten?
Ser for meg den kanskje heller bør skaffes lokalt, eller?

   #652
 460     Måløy     0
Det var gode nyheter !
Stort av D&D og ordne opp i denne saken ,viser att dette er en nettbutikk å stole på.
Håper de rister litt i firmaet som hadde med frakt å gjøre ,utrolig frustrerende situasjon å havne i .
   #653
 301     0
Javisst har de vært flinke. Jeg tror de er like frustrerte over dette som det jeg er.
Tenk han karen (eller damen?) som sitter og koser seg med stikksag og flett ny drill nå da!
   #654
 836     Østfold     0
Da står jeg her med en Bosch GCM8SJ som jeg ikke får byttet blad på. Og forbanner løsningen med umbraconøkkel på bladet...Smile Så titter jeg på hva Kapex har, og ser at de bruker samme løsning. Ser fra videoer ut som om det er en dypere skrue, og derfor mindre sjanse for å trekke feil, og at skruen skal bli rund inni. Hjelper såklart også at man ikke må holde ene hånden på en liten knotete knapp for å holde bladet fast.

Men spørsmålet er kort og godt om bladbytte er like lett som det ser ut som på videoer, eller om det kan være vrient også på en Kapex?
Signatur
   #655
 399     Solkysten     0
Jeg har byttet blad på Kapex uten å ha lest noen instruksjoner eller sett noen videoer. Var litt trangt, men det gikk greit. Skruen var ihvertfall ikke noe problem.
Signatur
   #656
 836     Østfold     1
Noen som har lurt på hvordan det ser ut med litt maling i Festool sin fargekode..?;)
Festool dilla : Bærre må ha Festool -  - byggebob

Noen gamle brune fliser fra 70-tallet malt med Bengalakk glans 90 (fargekode RAL7035)

Hadde det vært i garasjen skulle det blitt noen grønne fliser her og der..hehe. Det ble endel maling igjen..
Signatur
   #657
 1,396     Nordpolen     0
Da har støvsugeren(CTL26) sviktet meg Sad, driver og regulerer ned turtallet, blir spennede og se hva det koster å reparere, er ca 4 år og svææææært lite brukt

   #658
 333     Buskerud     0
Fristelsen ble for stor og forrige uke bestilte jeg med en Festool dykksag fra Dorch & Danola. I dag fikk jeg levert skinnene med posten på døra (dvs, min kone tok i mot), men saga mangler jeg. I postkassa lå det faktura hvor det meldes at sendingen frigis fra lager når mva er betalt.

Noen andre som har erfart liknende? Jeg syns det er rart at jeg får levert deler av en leveranse. Stusser også over at sporingsnummeret som er klistret på pakka etter posten sin sporingstjeneste kun indikerer ett kolli, mens en annen lapp indikerer at dette er pakke 2 av 2. På sporingstjenesten står pakken som utlevert. Noen som vet om det praktiseres forskjellige sporingsnummer på forskjellige pakker i samme forsendelse?
Signatur
   #659
 499     Porsgrunn     0
Fristelsen ble for stor og forrige uke bestilte jeg med en Festool dykksag fra Dorch & Danola. I dag fikk jeg levert skinnene med posten på døra (dvs, min kone tok i mot), men saga mangler jeg. I postkassa lå det faktura hvor det meldes at sendingen frigis fra lager når mva er betalt.

Noen andre som har erfart liknende? Jeg syns det er rart at jeg får levert deler av en leveranse. Stusser også over at sporingsnummeret som er klistret på pakka etter posten sin sporingstjeneste kun indikerer ett kolli, mens en annen lapp indikerer at dette er pakke 2 av 2. På sporingstjenesten står pakken som utlevert. Noen som vet om det praktiseres forskjellige sporingsnummer på forskjellige pakker i samme forsendelse?


Dette er helt vanlig ved ordre fra Dorch & Danola hvor det må sendes i flere kolli. Bare ett av kolliene blir avgiftsbelagt (du må fortsatt betale avgift på totalsummen). Du har fått tilsendt den kollien som er fritatt for avgift.

Så fort du har betalt kan du sende inn dokumentasjon til Posten og de sender stort sett neste virkedag. Eller du kan betale og la det gå sin gang. Ingenting å bekymre seg over
   #660
 333     Buskerud     0
Takk for svar Joachim Smile

Tolmodigheten ble satt på prøve og da jeg i går ikke hadde hørt noe mer fra posten tok jeg kontakt med D&D for å få sporingsnummeret. Det fikk jeg nesten umiddelbart, og det viste seg at saga hadde ankommet mitt lokale postkontor 19. desember. Men hentemelding, det hadde de ikke tatt seg bryet med å sende meg...

Nå må jeg bare finne på noen prosjekter for å forsvare innkjøpet, så ikke kona blir muggen Smile
Signatur