14,508    22    1  

Raser etter handletur på Megaflis

 14     1
http://www.ba.no/nyheter/article6750683.ece

Ingen god kundeservice, nei. Men, å kjøpe alt i ett til et bad er noe drøyt. Jeg ville splittet opp innkjøpene fordi du vet ikke om alt passer i sammen uansett.
Andre synspunkter...?  Shocked

   #1
 836     Østfold     0
Agurk-nytt-tid?

Tviler ikke på at de ble dårlig behandlet, men tror heller ikke at kjeden er et dårlig sted å handle fordi en (sannsynligvis) ung fyr mistet tålmodigheten jo lenger over de gikk over klokken 18.00

Og det er jo så mange arbeidsmomenter på et bad, at nei, jeg hadde ikke handlet alt på en gang
Signatur
   #2
 5,188     Østlandet     0
Har kun gode erfaringer mtp service på MF i Oslo, men jeg har ikke vært i butikken etter stengetid.  ;)

Antar at en butikkmedarbeider i Bergen kan henvende seg på NAV rimelig snart. Udugelige ansatte bør man kvitte seg med.
Signatur
   #3
 358     Rælingen     0

Har kun gode erfaringer mtp service på MF i Oslo, men jeg har ikke vært i butikken etter stengetid.  ;)

Antar at en butikkmedarbeider i Bergen kan henvende seg på NAV rimelig snart. Udugelige ansatte bør man kvitte seg med.


Tja, en sak har vel alltid to sider.
   #4
 358     Rælingen     0

http://www.ba.no/nyheter/article6750683.ece

Ingen god kundeservice, nei. Men, å kjøpe alt i ett til et bad er noe drøyt. Jeg ville splittet opp innkjøpene fordi du vet ikke om alt passer i sammen uansett.
Andre synspunkter...?  :o


Jeg hadde ikke handlet alt på et sted som de har gjort, men sondert markedet for priser og utvalg og div annet. Mange momenter på et bad som det skrives her. Forøvrig synes jeg historien har et noe "tynt" preg over seg. Ikke sikker på hvor den feelingen kommer fra, men den er der.
   #5
 5,432     Akershus     0
Minner litt om de som blir forbannet fordi det ikke står en utdannet bilmekaniker parat til å hjelpe til med å skifte lyspærer og viftereim på bensinstasjonen.

Er du så naiv at du tror du får proffesjonell konsulenthjelp og full ekspertanslyse av materialbehov til et komplett bad i en lavpris flisbutikk har du kun deg selv å takke.

På en lørdag i sommerferien skal du altså kjøpe inn alle materialene til et helt bad. Du vet ikke hva du trenger, men regner med at det står en flislegger, en rørlegger og kanskje en elektriker parat til å gi deg eksperthjelp. Og kommer hele 45 minutter før stengetid kl. 18.00 og begynner med å ta ut flere fliser og laminat, samt å diskutere med ungdommer som hverken er psykologer eller fargekonsulenter, men ansatt for å ekspedere.

Dessverre for Megaflis er det en tulling av en agurkreporter som gir det spalteplass.







   #7
 358     Rælingen     0

Minner litt om de som blir forbannet fordi det ikke står en utdannet bilmekaniker parat til å hjelpe til med å skifte lyspærer og viftereim på bensinstasjonen.

Er du så naiv at du tror du får proffesjonell konsulenthjelp og full ekspertanslyse av materialbehov til et komplett bad i en lavpris flisbutikk har du kun deg selv å takke.

På en lørdag i sommerferien skal du altså kjøpe inn alle materialene til et helt bad. Du vet ikke hva du trenger, men regner med at det står en flislegger, en rørlegger og kanskje en elektriker parat til å gi deg eksperthjelp. Og kommer hele 45 minutter før stengetid kl. 18.00 og begynner med å ta ut flere fliser og laminat, samt å diskutere med ungdommer som hverken er psykologer eller fargekonsulenter, men ansatt for å ekspedere.

Dessverre for Megaflis er det en tulling av en agurkreporter som gir det spalteplass.


Godt skrevet Smile

   #8
 1,043     Akershus     0
Enig i at dette er en tullesak - selv om betjeningen har håndtert det klønete.

Men har også vært rimelig oppgitt på Megaflis over ansatte totalt uten kunnskap. Det er faktisk ganske alvorlig når de på fullt alvor hevder at rørkoblinger for PEX og kobber er det samme... Virker ikke som de får noe opplæring.
   #9
 3,216     0

Minner litt om de som blir forbannet fordi det ikke står en utdannet bilmekaniker parat til å hjelpe til med å skifte lyspærer og viftereim på bensinstasjonen.

Er du så naiv at du tror du får proffesjonell konsulenthjelp og full ekspertanslyse av materialbehov til et komplett bad i en lavpris flisbutikk har du kun deg selv å takke.

På en lørdag i sommerferien skal du altså kjøpe inn alle materialene til et helt bad. Du vet ikke hva du trenger, men regner med at det står en flislegger, en rørlegger og kanskje en elektriker parat til å gi deg eksperthjelp. Og kommer hele 45 minutter før stengetid kl. 18.00 og begynner med å ta ut flere fliser og laminat, samt å diskutere med ungdommer som hverken er psykologer eller fargekonsulenter, men ansatt for å ekspedere.

Dessverre for Megaflis er det en tulling av en agurkreporter som gir det spalteplass.


Uten at jeg synes akkurat det du skriver passer helt hånd i hanske med situasjonen skissert i artikkelen, så er det vel også ett ansvar for butikken å ikke late som de kan mer enn de gjør?

AtW
   #10
 5,432     Akershus     0
I en absolutt perfekt verden, hadde det selvsagt vært fint om man kunne gå inn på et supermarked og funnet ekspeditører som var fagfolk. Den verden finnes ikke, absolutt ikke i en lavprisbutikk som skuffer ut varer med omløpshastighet som om det var Rema 1000.

Jeg også skulle gjerne hatt litt eksperthjelp nå og da, men den hjelpen vil koste meg så mye at det mister sin interesse. Det er en av grunnene til at jeg bruker en del tid på dette forumet.

Megaflis selger billige rørdeler og generelle vvs produkter, hurra for det. De selger billige elektriske artikler, hurra for det også. De selger attpåtil billige fliser, hipp hipp...

Jeg skulle ønske, men jeg forventer ikke, at de bak disken er fagfolk og kan gi råd om alle produktene de selger. Da hadde ikke prisen vært noe å rope hurra for lenger.