2,635
1
0
Takstmann ikke leverer ny takst på tomten
445
Drøbak
0
Før vi kan gå videre med byggeplanene våre trenger vi en ny takst på tomten (for å kunne kjøpe ut slektninger). En takstmann var til befaring på tomten 11.september og sa han skulle sende taksten med epost og vanlig post. Vi ventet 10 dager uten å høre noe mer fra ham. Vi ringte og han lovte å sende samme kveld. Det gjorde han ikke. Vi ringte igjen etter et par dager og da påsto han at han hadde problemer med pc, men skulle sende dagen etter. Det gjorde han heller ikke. Etter det har han ikke tatt telefon når vi ringer. Han har heller ikke svarer på telefonen. Vi sendte tekstmeldinger forrige uke og heller ikke fikk svar. Vi fant fram til nummer til fasttelefon for ham, men får beskjed at det er midlertidig ute av drift.
Vi vil nå finne en ny takstmann, men er litt redd at han gamle skal plutselig finne på å sende taksten om noen uker, med regning. Vi har tenkt å sende brev for å avbestille oppdraget. Er det riktig måte å gå fram? Det er veldig frustrerende at han ikke ta telefonen... Kanskje hadde han en bilulykke eller har gått konk...
Vi vil nå finne en ny takstmann, men er litt redd at han gamle skal plutselig finne på å sende taksten om noen uker, med regning. Vi har tenkt å sende brev for å avbestille oppdraget. Er det riktig måte å gå fram? Det er veldig frustrerende at han ikke ta telefonen... Kanskje hadde han en bilulykke eller har gått konk...
Ikke lett å vite hva som foregår her nei, men pass på at dere ikke får to fakturaer.